Vejbump på vejen Hestetorvet og Jernbanegade
Fra "Borgerforslag"
Gå til projektet

Som beboer ved Hestetorvet opleves der enormt meget støj ved at bilister og motorcyklister på alle tider af døgnet gasser vildt op på strækningerne Jernbanegade, Hestetorvet og Algade i mod Rødeport. Forslår derfor at der placeres vejbump på strækningen for at reducere støj og risikoen ved at der accelereres vildt i det tætte område.
forslår vejbump til 30 eller 40km/t for ikke at påvirke trafik flowet.
Kommentarer
for at kommentere.
Der er tid tilbage til at stemme:
60
dage
13
timer
38
min
Foreslået
Dette forslag overholder kriterierne og det er muligt at stemme.
ingen stemmer ud af 500 nødvendige stemmer
. Log ind for at stemme.
Del
Sendt af
Emner
Sikkerhed
Offentlige rum og bygninger
Helse og velfærd
Beliggenhed
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq