Spring til hovedindhold

Ung igen- genkendelsens glæde

Fra "Eksperimenter og forsøg"

Gå til projektet

Til sidste Kick- off i Roskilde festival højskole sad vi i en gruppe hvor vi talte om voksen/ seniorer uden hjemmmeboende børn og om at genfinde glæden ved at bruge sin krop ved genopleve den idrætsgrene man dyrkede som ung.

Kommentarer(2)

for at kommentere.
Seneste kommentarer er indlæst.
Jeg tænker at det er oplagt at gå i samarbejde med en eller flere af de mange idrætsforeninger, der er i Roskilde Kommune. Jeg ved, at der allerede er en masse tilbud. Også til voksne.
  • ingen likes
Fed idé Kim og godt at få den ind i gruppen - det er jo et godt kommunikationsgreb, at tale til en bestemt fortælling i folk ... måske kunne et partnerskab om kommunikation være noget man kunne gå efter - det ved jeg at spejderne også var på jagt efter
  • ingen likes
Antal likes i alt: 6, total dislikes: 0
. Log ind for at stemme.

Del

Nuværende status

foreslået