Ung igen- genkendelsens glæde
Fra "Eksperimenter og forsøg"
Gå til projektet

Til sidste Kick- off i Roskilde festival højskole sad vi i en gruppe hvor vi talte om voksen/ seniorer uden hjemmmeboende børn og om at genfinde glæden ved at bruge sin krop ved genopleve den idrætsgrene man dyrkede som ung.
Kommentarer(2)
for at kommentere.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Trine Bendix Knudsen
Sendt af:Trine Bendix Knudsen
for 2 år siden
Jeg tænker at det er oplagt at gå i samarbejde med en eller flere af de mange idrætsforeninger, der er i Roskilde Kommune. Jeg ved, at der allerede er en masse tilbud. Også til voksne.
Profil af Kathrine Krone Laurent
Sendt af:Kathrine Krone Laurent
for 2 år siden
Fed idé Kim og godt at få den ind i gruppen - det er jo et godt kommunikationsgreb, at tale til en bestemt fortælling i folk ... måske kunne et partnerskab om kommunikation være noget man kunne gå efter - det ved jeg at spejderne også var på jagt efter
Antal likes i alt: 6, total dislikes: 0
. Log ind for at stemme.
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
