Udnyt energierne
Fra "Dialog om Hal 9"
Gå til projektet
I over 50 år har Roskilde Festival skabt energi, udvikling og økonomi til Roskilde og Foreningerne på Sjælland. Den 18/sept. oplevede jeg sammen med over 200 mennesker et kæmpe engagement og energi omkring brugen af Hal 9.
Kære politikere udnyt denne fantastiske mulighed for at kombinere parterne omkring Hal 9. Aktørerne og beboerne på Musicon vil klæde Festivalen og Festivalen vil klæde dem og komme ned i øjenhøjde. Det er det man kan kalde en win-win-situation.
Skab plads til både Festival og De Store Events, måske med indragelse af Hal 7 til værksted og sammensæt et fornuftigt Visitationsudvalg til udlejning af Hal 9
Kommentarer(1)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Maiken Nytofte-Bæk
Sendt af:Maiken Nytofte-Bæk
for 3 år siden
Syntes det ville være en god ide, at alle startede en dialog om fremtidens Musicon.
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
