Turisme i det indre
Fra "Forsamling om KlimaFerie"
Gå til projektet
"Turisme i det indre" er et nyt koncept hvor man tager på tur i de landskaber der ikke kan ses med øjnene ved hjælp af nærværs øvelser, at mærke din egen energi, meditation mens man tager på almindeligt sightseeing.
Vi vil prøve at finde en spirituel side til turismen, noget helt anderledes end kun jagten for det perfekte selfie eller "shop til you drop" tilgang til ferien.
En af de ting der er afgørende for os de vil involvere i denne slags turisme er at vi arbejder i branchen fordi vi elsker vores arbejde, ikke kun fordi vi vil tjene penge.
Vi vil udforske spørgsmål som "Hvad er det der sker inde i os når vi rejser?" "Ser man bare tingene eller oplever man tingene?" De spørgsmål gælder både for gæsterne og dem der værter dem (guider, hotel personalet, chauffører, osv.)
Vi snakkede om at prøve at finde på indre turisme oplevelser for alle, både for nybegyndere og også dem der er mere øvede i nærvær og awareness.
