Spring til hovedindhold

Tak for sidst

Fra "Selvbyg på Musicon"

Gå til projektet

Tak for en 1. Workshop. Fed ånd og stemning. Er desværre forhindret i at deltage på den næste, men min kone Lene deltager.

Må indrømme at vi blev overraskede over de forventede grundpriser. Har mægleren taget i betragtning at det er “amatører” og ikke en professionel investor der skal bygge? Kostprisen for en udvikler der bygger 10-100 huse er jo en helt anden grundet stordrift. Vi er bekymrede for om den samlede pris ender et sted, hvor vi risikerer at gå i minus ift. hvad markedsprisen er så man bliver teknisk insolvent. Vi har dog ikke lavet et detaljeret budget endnu. Hvad tænker i andre?

Mange hilsner fra Mads og Lene

Kommentarer(2)

for at kommentere.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Jakob Villien
Sendt af:Jakob Villien
for 3 år siden
Og vi har heller ikke budgetlagt noget endnu - og gør det ikke før vi ved hvilket hus vi ønsker os. Skubber lige alt det praktiske foran os og drømmer lidt først :)
  • ingen likes
Profil af Jakob Villien
Sendt af:Jakob Villien
for 3 år siden
Hej Mads. Jeg forstår godt dine tanker. Tror vi må se hvordan det udvikler sig.
  • ingen likes
Antal likes i alt: 3, total dislikes: 0
. Log ind for at stemme.. Log ind for at stemme.

Del

Nuværende status

foreslået