Spring til hovedindhold

Stop Roskilde-festivallen

Fra "Borgerforslag"

Gå til projektet

Roskilde Festivallen har eksisteret i mere end 50 år.

Hvorfor? Jeg er overbevist om, at det er Roskilde Kommune der holder festivallen i live.

Der er år efter år en masse støj fra denne "musik"-festival.

Jeg har oplevet, at støjen var så grel, at jeg sad og hoppede i stolen pga. larmen.

Lav i stedet fx. en-dags-koncerter med kendte kunstnere, som man gør andre steder med stor succes.

NU er det snart kommunalvalg i Danmark.

Så hvorfor ikke give Roskildes borgere mulighed for at give deres mening til kende om festivallen?

Kommentarer

for at kommentere.
Der er tid tilbage til at stemme:
0
dage
0
timer
0
min

Udløbet

Forslaget har ikke opnået nok stemmer inden for tidsfristen og er derfor udløbet.


Del

Emner

Kultur, idræt og arrangementer