Stop Roskilde-festivallen
Fra "Borgerforslag"
Gå til projektet
Roskilde Festivallen har eksisteret i mere end 50 år.
Hvorfor? Jeg er overbevist om, at det er Roskilde Kommune der holder festivallen i live.
Der er år efter år en masse støj fra denne "musik"-festival.
Jeg har oplevet, at støjen var så grel, at jeg sad og hoppede i stolen pga. larmen.
Lav i stedet fx. en-dags-koncerter med kendte kunstnere, som man gør andre steder med stor succes.
NU er det snart kommunalvalg i Danmark.
Så hvorfor ikke give Roskildes borgere mulighed for at give deres mening til kende om festivallen?
Kommentarer
for at kommentere.
Der er tid tilbage til at stemme:
0
dage
0
timer
0
min
Udløbet
Forslaget har ikke opnået nok stemmer inden for tidsfristen og er derfor udløbet.
Del
Sendt af
Emner
Kultur, idræt og arrangementer
