Spring til hovedindhold

Støj på Nordens Parkvej

Fra "Lokalplan 736 for Trekroner Nord"

Gå til projektet

Vi bor i Kirsebærparken, med altan ud til Nordens Parkvej. Hertil vil det være på sin plads, hvis I piller alle brosten op og lægger asfalt på. Tænk på den færdsel der er nu med støj til følge og hvis der, som i jeres beregninger kommer 4,2 bil mere pr. Bolig fra Trekroner Nord, så har vi ikke mulighed for at benytte vores altan.

Jeg vil faktisk sige at det er et KRAV at fjerne disse brosten. Da vi var til møde ifm. information om Trekroner Nord, var der en kvinde fra kommunen, som var så venlig at sige at disse brosten var lagt ned for at bilerne skulle køre uden om, men det gør de ikke, man køre hen over, en bil med tom anhænger, larmer ubehageligt højt. Og når lastbiler kommer kørende, er det, det samme. Det er jo altid dem der IKKE bor op ad denne vej, som siger at der ikke er nogen støj gener.

Hvorfor i det hele taget bygge Trekroner Nord?

Kommentarer

Del

Sendt af

Nuværende status

foreslået