Spring til hovedindhold

Stærkt imod bilfri bymidte!

Fra "Roskilde - den dynamiske bymidte"

Gå til projektet

Lars-Christian Brask fra Liberal Alliance kæmper for, at bymidten ikke skal være bilfri. Forslaget er totalt hul i hovedet og vil ødelægge handlen og livet. Der mangler i forvejen p-pladser i byen, og dette forslag vil bare drive kunderne mod andre nærliggende byer. Og hvad med de dårligt gående? Turisterne? Dem, der handler stort ind? Og ikke mindst butikkerne, der i forvejen kæmper for overlevelse – hvordan skal de få leveret deres varer? Der er så meget forkert ved dette naive og tåbelige forslag, at man skulle tro, der bare ikke bliver lyttet til de erhvervsdrivende og handlende. Og til hvilket formål? Nogle træer og lidt mindre CO2? Vanvittigt. Jeg håber ikke, at det bliver stemt igennem – det er fuldstændig vanvittigt.

Kommentarer

Del

Sendt af

Profil af Georgia BraskAf Georgia Brask den 10. februar 2024

Nuværende status

foreslået

Emner

Byens liv

Beliggenhed

Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq
Powered by Esri