Spring til hovedindhold

Udkørsel via Slæggerupvej og slut med rumlebrosten

Fra "Lokalplan 736 for Trekroner Nord"

Gå til projektet

Det ville være så oplagt at lade biltrafikken i det nye område have forbindelse til Slæggerupvej i stedet for Nordens Parkvej. Det er da også langt federe for dem, der skal bo i det nye område, hurtigere at kunne komme ud til ringvejen/motorvejen frem for at skulle køre hele vejen gennem Trekroner - og bydelen er jo stadig fint forbundet til resten af Trekroner gennem cykelstierne og den grønne kile i midten, vi deler.

HVIS det ikke kan gøres sådan, og biltrafikken ender med at skulle igennem Nordens Parkvej (hvorfor?!), så håber jeg virkelig, at der bliver kigget på brostenene der.

Jeg bor lige ud til vejen, og der er næsten ingen, der kan finde ud af at køre udenom. Det er ekstremt støjende og meget mere generende, end når en bil bare kører forbi normalt.

Så når I tæller antal biler på Nordens Parkvej, så lyder det måske ikke af så meget, MEN når mere end halvdelen af dem vælger at køre over de larmende brosten, så giver det rigtig meget støj for os, der bor tæt på vejen. Det er meget mere generende end hvad antallet af biler måske giver grund til at tro.

Kommentarer(1)

Seneste kommentarer er indlæst.
God idé med udkørsel til Slæggerupvejen. Det vil forhåbentligt lede dele af kørslen helt udenom Trekroner Allé.
  • 1 like

Del

Sendt af

Profil af Wendy SharpAf Wendy Sharp den 29. april 2026

Nuværende status

foreslået