Skovrejsning Viby/Dåstrup
Fra "Vær med i Dåstrup skov"
Gå til projektet
I forbindelse med at finde gode ideer og input til skovrejsningen vil jeg foreslå, at man tager kontakt til de studerende på Landskabs Arkitekt uddannelsen.
Og få dem til, som en del af deres projektorienterede del af deres studie, at udarbejde forslag til skovrejsningen og indholdet heri.
Vi brugte dem i slutningen ag 1970'erne da vi skulle have ideer til stier, beplantning og aktiviteter ifm. arealerne langs Viby Å. Det kom der spændende ideer ud af, som delvis indgik i den løsning Ramsø Kommune dengang havde økonomi og vilje til at gennemføre.
Kommentarer
for at kommentere.
Antal likes i alt: 4, total dislikes: 0
. Log ind for at stemme.
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
Emner
Natur og biodiversitet
