Samtalekøkken i Byens Hus
Fra "Drøm i Byens hus"
Gå til projektet
Vi mangler i Grønt Omstillingsforbund ofte et køkken, som er stort, moderne og indbydende nok til at kunne rumme både fælles madlavning, undervisning i madlavning og hyggeligt samvær omkring madlavning. Vi skal jo alle til at lære at lave en hel masse lækker grøn mad, og det har vi brug for at øve os på sammen samt at kunne modtage undervisning i på et sted, hvor der er plads og redskaber nok. Og så må det også gerne være indrettet, så det indbyder til afslappede samtaler og fordybning. Mon ikke der er flere andre madaktører i byen, som også godt kunne bruge sådan et køkken?
Kommentarer(2)
for at kommentere.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Marie Louise Thomassen
Sendt af:Marie Louise Thomassen
for 3 år siden
Fed ide!!! Min søns friskole mangler faciliteter til skolemad og undervisning i madlavning. Fedt, hvis man kunne booke sig ind til det formål også, indtil vi får penge til at bygge vores eget køkken.
Profil af HELLE BOJE
Sendt af:HELLE BOJE
for 3 år siden
@Marie Louise Thomassen tak for dit input!!
Antal likes i alt: 4, total dislikes: 0
. Log ind for at stemme.
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
