Spring til hovedindhold

Samtalekøkken i Byens Hus

Fra "Drøm i Byens hus"

Gå til projektet

Vi mangler i Grønt Omstillingsforbund ofte et køkken, som er stort, moderne og indbydende nok til at kunne rumme både fælles madlavning, undervisning i madlavning og hyggeligt samvær omkring madlavning. Vi skal jo alle til at lære at lave en hel masse lækker grøn mad, og det har vi brug for at øve os på sammen samt at kunne modtage undervisning i på et sted, hvor der er plads og redskaber nok. Og så må det også gerne være indrettet, så det indbyder til afslappede samtaler og fordybning. Mon ikke der er flere andre madaktører i byen, som også godt kunne bruge sådan et køkken?

Kommentarer(2)

for at kommentere.
Seneste kommentarer er indlæst.
Fed ide!!! Min søns friskole mangler faciliteter til skolemad og undervisning i madlavning. Fedt, hvis man kunne booke sig ind til det formål også, indtil vi får penge til at bygge vores eget køkken.
  • 1 like
Profil af HELLE BOJE
Sendt af:HELLE BOJE
for 3 år siden
@Marie Louise Thomassen tak for dit input!!
  • ingen likes
Antal likes i alt: 4, total dislikes: 0
. Log ind for at stemme.

Del

Sendt af

Profil af HELLE BOJEAf HELLE BOJE den 21. august 2023

Nuværende status

foreslået