Padel tennis
Fra "Helhedsplan for Gundsømagle"
Gå til projektet
Set i lyset af en eksplosiv interesse for padel tennis ville det give god mening at anlægge et par baner i Gundsømagle
Evt på den gamle grusbane ved Margretheskolen.
Kommentarer(3)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Thomas Pedersen
Sendt af:Thomas Pedersen
for 4 år siden
Kunne også bare være en pay and Play ala Frederiksund
Profil af Jan Brink-Pedersen
Sendt af:Jan Brink-Pedersen
for 4 år siden
Kunne være en aktivitet i G77 - etableringspris kr. 1.2 mill +
Profil af Stefan Graungaard
Sendt af:Stefan Graungaard
for 4 år siden
Det er en god ide, men det kræver der er en padel klub.
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
Emner
Fællesskaber og kulturtilbud
