Nyt fodgængerfelt på Køgevej ud for stoppestedet Ringparken
Fra "Borgerforslag"
Gå til projektet

Der er en asfalteret sti langs kommunens parkeringsplads.
For enden af stien kan man gå over til stoppestedet Ringparken.
Ved dette stoppested er der plads til mange buspassagerer, men der er sjældent mere end en enkelt eller et par passagerer.
Nogle bilister parkerer ved stoppestedet, mens de går ind og handler i Bqkkegårdens Bageri.
Bilister kunne have glæde af en forlænget p-plads, og det ville sådan set ikke skade de personer, der skal med bussen.
Der findes allerede et fodgængerfelt ud for Gaden Ringparken, men for de personer som går på stien, ville det være em kæmpe omvej.
Kommentarer
for at kommentere.
Der er tid tilbage til at stemme:
70
dage
14
timer
23
min
Foreslået
Dette forslag overholder kriterierne og det er muligt at stemme.
1 stemme ud af 500 nødvendige stemmer
. Log ind for at stemme.
Del
Sendt af
Emner
Mobilitet
Arbejde, økonomi og turisme
Helse og velfærd
Beliggenhed
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq