Spring til hovedindhold

Nye stoppestedet for 600S

Fra "Borgerforslag"

Gå til projektet

Forslag om at Movia 600S mod Hillerød eller Hundige får llv at stoppe ved "Rådhuset" eller "Ringparken".

Det gære det nemt at komme fx. til Hillerød og Hundige, samt til Ro's Torv på Københavnsvej.

Kommentarer

for at kommentere.
Der er tid tilbage til at stemme:
0
dage
0
timer
0
min

Udløbet

Forslaget har ikke opnået nok stemmer inden for tidsfristen og er derfor udløbet.


Del

Emner

Mobilitet
Offentlige rum og bygninger
Andet