Nye stoppestedet for 600S
Fra "Borgerforslag"
Gå til projektet
Forslag om at Movia 600S mod Hillerød eller Hundige får llv at stoppe ved "Rådhuset" eller "Ringparken".
Det gære det nemt at komme fx. til Hillerød og Hundige, samt til Ro's Torv på Københavnsvej.
Kommentarer
for at kommentere.
Der er tid tilbage til at stemme:
0
dage
0
timer
0
min
Udløbet
Forslaget har ikke opnået nok stemmer inden for tidsfristen og er derfor udløbet.
Del
Sendt af
Emner
Mobilitet
Offentlige rum og bygninger
Andet
