Spring til hovedindhold

Nordens parkvej trafik

Fra "Lokalplan 736 for Trekroner Nord"

Gå til projektet

Der blev på dialog mødet argumenteret for at man for at binde det nye område sammen med det ældre Trekroner område vil forlænge Nordensparkvej for bil trafik.

Jeg mener sagtens man kan binde områderne sammen ved at forlænge de meget brugte cykel og gang stier der er i Trekroner syd og samtidig lade den nordlige del af Nordensparkvej have udkørsel til Slæggerupvej. Sker det i den nordlige ende vil det være nemt at komme på motorvejen via Marbjergsholmvej som kunne rette ud så den stødte direkte på rundkørslen på Vesterled/Sønderled.

Nordensparkvej er måske ikke belastet så højt når man ser på gennemsnitstal, Problemet er myldretidstrafikken hvor især mange skole børn skal over vejen som i forvejen ikke har et officielt fodgængerfelt eller advarsler om krydsende trafik.

Kommentarer

Del

Sendt af

Nuværende status

foreslået