Natursti mellem Kristiansminde og Boserup Skov
Fra "Boserupkilen"
Gå til projektet

Det ville være værdsat, hvis der kom en naturskøn sti fra området ved Kristiansminde og ud til Hørhusene/Sortesti/Boserup, som gjorde, at man kunne vandre en sammenhængende rute ud i naturen, direkte fra boligområdet.
Som det er nu, er der mange gående, der krydser over den sumpede græsplæne ved andedammen ud for Margrethehåbsvej 115 for at undgå at skulle gennem boligområdet ved Græsengen. Der er efterhånden kommet en trampesti, selvom området ofte resulterer i våde sko. Det er derfor meget oplagt, at der i det nye naturområde bliver skabt bedre adgang og forbindelse til de eksisterende naturområder - og nye muligheder for gåture.
På det vedhæfte kortudsnit har jeg tegnet en linje, hvor jeg i grove træk foreslår, at der kommer en stiforbindelse.
