Spring til hovedindhold

Mindre pres i december og noget nyt i starten af året

Fra "Vilde ideer til fremtidens forældresamarbejde"

Gå til projektet

Ny kultur i alle Roskilde Kommunens dagsinsitutioner og skoler: undtaget Lucia Dag bliver alle de andre arrangementer med juleklip, morgenmad, julebingo, julesang, juleafslutning, juleturnering "aflyst" og flyttet fra den overfyldte december til den tomme januar, hvor vi til gengæld kan ønske GODT NYTÅR til hinanden, med nytårskur, nytårsbingo eller andet Roskildenyt :-) Det vil sikkert også forebygge sygdom, så familierne får bedre mulighed til at samles i slutning af december.

Kommentarer

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.

Del

Nuværende status

foreslået