Spring til hovedindhold

Længere p-plads ud for bageren på Køgevej

Fra "Borgerforslag"

Gå til projektet

Jeg har flere gange set, at bilister parkerer deres biler ud for stoppestedet "Ringparken".

Det gør de af den simple grund, at der er for få p-pladseer ud for Bakkegårdens Bageri.

Derfor kan man se både en og tog biler parkeret ud for Stoppestedet!!

Til gengæld er der et et ualmindeligt langt fliseområde ud for stoppestedet. Det rimer dårligt med, at der meget sjældent er mere end et par ventende passagerer, der skal med bussen.

Således foreslår jeg, at byrådet afsætter penge til at få øget P-pladserne og til gengæld afkorter flisearealet til det aktuelle behov i forhold til antallet af passagerer, der skal med bussen.

Kommentarer

for at kommentere.
Der er tid tilbage til at stemme:
0
dage
0
timer
0
min

Udløbet

Forslaget har ikke opnået nok stemmer inden for tidsfristen og er derfor udløbet.


Del

Emner

Sikkerhed
Offentlige rum og bygninger
Offentlige tjenester

Beliggenhed

Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq
Powered by Esri