Længere p-plads ud for bageren på Køgevej
Fra "Borgerforslag"
Gå til projektet
Jeg har flere gange set, at bilister parkerer deres biler ud for stoppestedet "Ringparken".
Det gør de af den simple grund, at der er for få p-pladseer ud for Bakkegårdens Bageri.
Derfor kan man se både en og tog biler parkeret ud for Stoppestedet!!
Til gengæld er der et et ualmindeligt langt fliseområde ud for stoppestedet. Det rimer dårligt med, at der meget sjældent er mere end et par ventende passagerer, der skal med bussen.
Således foreslår jeg, at byrådet afsætter penge til at få øget P-pladserne og til gengæld afkorter flisearealet til det aktuelle behov i forhold til antallet af passagerer, der skal med bussen.
Kommentarer
for at kommentere.
Der er tid tilbage til at stemme:
0
dage
0
timer
0
min
Udløbet
Forslaget har ikke opnået nok stemmer inden for tidsfristen og er derfor udløbet.
Del
Sendt af
Emner
Sikkerhed
Offentlige rum og bygninger
Offentlige tjenester
Beliggenhed
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq