Kun 40 km/t skilte ved indfaldsvejene
Fra "Helhedsplan for Gundsømagle"
Gå til projektet
Der ER ganske mange skilte i byen! Det pynter ikke! For nogle år siden fik vi 40 km/t skilte på Gulddyssevej og Hovedgaden/Sognevej. Det gav rigtigt MANGE flere skilte, da trafik fra villavejene også skulle informeres ved udkørsel på Hovedvejen mv.
Hvad med at lave skilte med 40 km/t ZONE blot ved de 4 indfaldsveje til Gundsømagle - og så droppe alle de øvrige skilte! Det vil så betyde at fatgrænsen også gælder på villlavejene, men er det ikke også OK!?
Kommentarer(2)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Jan Brink-Pedersen
Sendt af:Jan Brink-Pedersen
for 4 år siden
Ændre Hovedgaden, Sognevej til 2 minus 1 vej med relevante chikaner.
Profil af Emil Waagensen
Sendt af:Emil Waagensen
for 4 år siden
Folk glemmer farten uden skiltning - det er alment kendt. Men ja, lad os da fjerne alle påmindelser og gøre byen endnu mere usikker at færdes i?
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
Emner
Trafik og mobilitet
