Jo flere drømme jo bedre
Fra "Drøm i Byens hus"
Gå til projektet

I Byens hus drømmer vi om, at en masse mennesker vil dele deres drøm. En drøm kan måske virke uopnåelig - som noget, der kun kan foregå i fantasien.
Men vi har efterhånden set så mange mennesker få opfyldt deres drømme om alt muligt - og det startede altid med at de sagde deres drøm højt og rakte ud til andre.
Det er dét, vi drømmer om vil ske med dette initiativ.
Og selvfølgelig kommer alt ikke til at gå i opfyldelse i morgen eller om en uge, men i Byens hus er vi 100 procent sikre på, at vi sammen kan hjælpe en drøm mindst ét skridt videre.
Kommentarer
for at kommentere.
Antal likes i alt: 4, total dislikes: 0
. Log ind for at stemme.
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
