Spring til hovedindhold

Hvad er status på Slottet pt. ? (juli 2025)

Fra "Bofællesskab i Slottet på Sankt Hans"

Gå til projektet

Hej!

Jeg har været inde og læse på diverse sider og har også forsøgt at række ud til beboergruppen, men modtager intet svar? Er der stadig planer om at etablere andelsboligfællesskab i bygningerne, er de blevet købt, har beboergruppen trukket sig ? Jeg vil meget gerne høre en update på, hvor langt projektet er kommet og meget gerne sættes i kontakt med nogle af de drivende kræfter, hvis der stadig er "fuld gang i den" med projektet. Min mor er interesseret i at komme på interesse-listen, såfremt det er muligt.

Kommentarer(1)

for at kommentere.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Per Blenker
Sendt af:Per Blenker
for 9 måneder siden
Er også interesseret - er sammen med min hustru ved at flytte fra Århus til Roskilde - Men kan som Zenia ikke rigtig finde ud af status på projektet
  • ingen likes

Del

Nuværende status

foreslået

Emner

Natur og biodiversitet
Bæredygtig udvikling
Boliger
Kultur, idræt og arrangementer
Arbejde, økonomi og turisme
Offentlige rum og bygninger
Udvikling af lokale fællesskaber