Højde på byggeri
Fra "Lokalplan 736 for Trekroner Nord"
Gå til projektet
Store dele af Trekroner Øst er anlagt med udsigt mod Himmelev Skov og de grønne områder. Jeg håber, at man kan bevare det, og at de nye boliger ikke kommer til at blokere for udsigten ud over naturen.
Det kan bl.a. ske ved, at der ikke bliver bygget for højt i trekanten øst for Slæggerupvej, fx med fladt tag. Og at de store træer rundt om gården bliver bevaret.
Jeg ser frem til en lettere adgang til skoven fra Trekroner Øst/Nord.
Kommentarer
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
