Spring til hovedindhold

Forenings debatmøder

Fra "Drøm i Byens hus"

Gå til projektet

Jeg drømmer om at have forenings debatmøder, hvor foreninger på tværs af interesser mødes for at drøfte udfordringer, udveksle erfaringer og se på mulige sammenhænge mellem foreninger, nye samarbejder.

Kommentarer(2)

for at kommentere.
Seneste kommentarer er indlæst.
Jeg tænker at det kunne være en gang i kvartallet og ja, det kunne sagtens være onllne.
  • ingen likes
Tak for din drøm Jesper! Det lyder lidt som erfarings- og vidensdeling samt måske matchmaking, hvis man har brig for at andre foreninger bakker op om et projekt... Hvor ofte tænker du sådan et møde med fordel kunne foregå og kunne det også være online? /Kathrine
  • ingen likes
Antal likes i alt: 6, total dislikes: 0
. Log ind for at stemme.

Del

Sendt af

Nuværende status

foreslået

Emner

Udvikling af lokale fællesskaber