Forenings debatmøder
Fra "Drøm i Byens hus"
Gå til projektet
Jeg drømmer om at have forenings debatmøder, hvor foreninger på tværs af interesser mødes for at drøfte udfordringer, udveksle erfaringer og se på mulige sammenhænge mellem foreninger, nye samarbejder.
Kommentarer(2)
for at kommentere.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Jesper Kejlhof
Sendt af:Jesper Kejlhof
for 3 år siden
Jeg tænker at det kunne være en gang i kvartallet og ja, det kunne sagtens være onllne.
Profil af Byens hus Roskilde
Sendt af:Byens hus Roskilde
for 3 år siden
Tak for din drøm Jesper!
Det lyder lidt som erfarings- og vidensdeling samt måske matchmaking, hvis man har brig for at andre foreninger bakker op om et projekt...
Hvor ofte tænker du sådan et møde med fordel kunne foregå og kunne det også være online?
/Kathrine
Antal likes i alt: 6, total dislikes: 0
. Log ind for at stemme.
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
Emner
Udvikling af lokale fællesskaber
