Spring til hovedindhold

Flere bænke ved og i skoven

Fra "Helhedsplan for Gundsømagle"

Gå til projektet

Der bør laves nogle flere bænke ved udfaldsvejene fra skoven og ned mod Guldysseskovvej og Ørebjergvej. Dette ville især tilgodese de ældre der meget gerne vil bruge skoven, men hurtigt bliver for trætte til at gå længere ad gangen.

Kommentarer(1)

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Flere bænke i og omkring Gundsømagle er et godt forslag! Hvis bænkene skal stå på Gulddysseskovens areal er det Naturstyrelsen, der skal kontaktes (evt. via vores flinke skovfoged Jens Nielsen). En del af de åbne arealer i byen ejes af Grundejerforeninger, og her er det dem der skal godkende og evt. opstille bænke. Landsbyrådet vil i alle tilfælde gerne hjælpe med ønsket om flere bænke, og fik f.eks. efter vores "zebra-periode" i 2013 opstillet 10 bænke rundt omkring i byen.

    Del

    Sendt af

    Profil af Sofie CarmelAf Sofie Carmel den 11. august 2022

    Nuværende status

    foreslået

    Emner

    Natur og rekreative områder