Fjernvarme og kloaksystemet
Fra "Helhedsplan for Vindinge"
Gå til projektet
I forbindelse med etablering af fjernvarme så bør man samtidig se på nyt kloak systemet.
vi risikerer at mange veje bliver gravet op i flere omgange
Siden foranalysen er fjernvarmen kommet tættere på.
Kommentarer(2)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Marianne Jessing
Sendt af:Marianne Jessing
for 4 år siden
Det er en god ide. Det kunne også gøre det billigere mht. retablering, belægninger mv. og meget mere acceptabelt for borgerne, når man kun skal ulejliges en gang.
Profil af Hanne Brendborg
Sendt af:Hanne Brendborg
for 4 år siden
Ja god ide at kommunen tænker i helheder, det er også billigere. Man skal undgå at man først graver veje op og etablerer fjernvarmen og så 1/2 år efter skal man til at grave igen for så at lave nye kloakker.
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
Emner
Klimaløsninger og energioptimering
