Spring til hovedindhold

Fjernvarme og kloaksystemet

Fra "Helhedsplan for Vindinge"

Gå til projektet

I forbindelse med etablering af fjernvarme så bør man samtidig se på nyt kloak systemet.

vi risikerer at mange veje bliver gravet op i flere omgange

Siden foranalysen er fjernvarmen kommet tættere på.

Kommentarer(2)

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Det er en god ide. Det kunne også gøre det billigere mht. retablering, belægninger mv. og meget mere acceptabelt for borgerne, når man kun skal ulejliges en gang.
    Ja god ide at kommunen tænker i helheder, det er også billigere. Man skal undgå at man først graver veje op og etablerer fjernvarmen og så 1/2 år efter skal man til at grave igen for så at lave nye kloakker.

      Del

      Sendt af

      Profil af Jens PedersenAf Jens Pedersen den 30. september 2022

      Nuværende status

      foreslået

      Emner

      Klimaløsninger og energioptimering