En samling for dem “der vil”
Fra "Drøm i Byens hus"
Gå til projektet
Roskilde rummer mange ildsjæle på tværs af foreninger, grupper og organisationer og vi møder hinanden i forskellige anledninger - men aldrig fordi vi bare er dem der vil noget med byen. Jeg drømmer om at vi 2 gange årligt holder stormøder og set hvilke ideer og projekter det kan komme ud af af at mange mødes på tværs. Konceptet kunne være at en gruppe på 10 hver kan invitere to, og alle det så inviteres derfra hver kan invitere én. Så får vi det spredt ud i mange grene
Kommentarer(2)
for at kommentere.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Byens hus Roskilde
Sendt af:Byens hus Roskilde
for 3 år siden
Fedt!
Hvor skal man tilmelde sig for at blive én af de 10?
Og hvad skal man skrive i sin tilmelding?
/Kathrine
Profil af Julia Hunt
Sendt af:Julia Hunt
for 3 år siden
@Byen hus Roskilde jeg tænker ikke det er svært for mig at finde de 10, og skulle nogen ikke være kommet med der, så kommer de det nok i 2. runde. Så mit bud er faktisk ikke at gøre det hele så kompliceret og bureaukratisk da det er det der i hvert fald kvæler min energi, men bare få sat en dato og gøre det. Der skal lige findes nogle penge til lidt forplejning hvis ikke det skal virke for tarveligt, men det må kunne lykkes.
Antal likes i alt: 5, total dislikes: 0
. Log ind for at stemme.
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
Beliggenhed
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq