Spring til hovedindhold

En ideologi der må sendes i graven med en "rose i rø_en"

Fra "Roskilde - den dynamiske bymidte"

Gå til projektet

Det er skandaløst, at denne ideologi skal forsøges presset ned over os der bor og lever i byens midte samt en forsømmelse af de mennesker der elsker at komme til byen og handle i butikkerne.

Hvorfor fjerne en masse P pladser i stedet for at tilføre nye og flere for at sikre bylivet kan eksisterer? Lav f.eks. et nyt stort P hus bag Bahne, Imerco = sørg for, at gøre det nemt at komme til Roskilde By for ellers ender folk på Ros Torv eller i Holbæk, Køge eller lign.

Det er helt igennem et tåbeligt forslag som sikrer faldende boligpriser og et handelsliv der kun består af billige frisører eller pizza / grillbarer.....

Hvad med de ældre?

Hvad med de handicappede?

Hvad med de der skal handle stort ind?

Hvad med de der vil have "en kasse bajere" eller 6 flasker rødvin med sig?

Hvad med familien der har været i et bolighus og skal hjem med en sofa eller lign.?

Hvad med os der bor i bymidten og som har arbejde i andre steder af landet?

Spørg de 4300 husstande (via E-boks) om hvad de syntes om at fjerne bilernes mulighed for, at komme til Roskilde Bymidte... Skam jer !!!

Kommentarer

Del

Sendt af

Nuværende status

foreslået