Spring til hovedindhold

E-Boks information

Fra "Roskilde - den dynamiske bymidte"

Gå til projektet

Ved et rent tilfælde blev jeg 1,5 time før mødestart, oplyst om, at Roskilde Kommune afholdt borgermøde d. 30. januar kl. 19-21 på Roskilde Bibliotek med emnet: Den Dynamiske Bymidte..... !

Hvad er årsagen til, at man ikke vælger at informerer de ca. 4.300 husstande i Roskilde Bymidte om sådanne vitale ændringer i og omkring bymidten ?

I alle andre tilfælde modtages E-Boks notifikationer fra Roskilde Kommune (f.eks. da der skulle laves Lokalplansændring for Frederiksborgvej eller når I vil opkræve ejendomsskatter osv. osv.).

Handler det her mere om, at I i virkeligheden IKKE ønsker, at få bragt så mange meninger til fadet, så den ideologi I prøver at tilføre vores bymidte falder til jorden ?

Det her ender med, at Roskilde By bliver flyttet ud til Ros Torv (hvor man med lethed kan parkerer). De butikker der er i Bymidten må lukke grundet manglende omsætning osv. osv.

Forslag herfra.... Lav en officiel E-boks henvendelse til samtlige borgere i Roskilde Bymidte og bed dem om, at komme med deres besyv til dette (i min verden) tåbelige forslag, om at gøre Roskilde By til en decideret spøgelsesby hvor borgere og handlende bliver "tvunget" væk fra byens kerne, når I fjerner mulighederne for at komme i bil og parkere sin bil.

Kommentarer

Del

Sendt af

Nuværende status

foreslået