Der syntes at mangle hensyn til de nuværende beboer i Trekroner Øst
Fra "Lokalplan 736 for Trekroner Nord"
Gå til projektet
Jeg blev meget overraskede over planen med 167 flere boliger koblet til Trekroner Øst.
Det er særligt ting der ikke syntes at stemme overens med området og dens tidligere udvikling:
Støjgenerne der er ved Nordens Parkvej og som ikke er løst endnu, og nu skal trafikken så næsten fordobles hvis den nye bebyggelse gennemføres.
Den plan syntes slet at tage nogen former for hensyn til de nuværende beboer i Trekroner øst og slet ikke dem der bor ud til Nordens Parkvej.
Det under mig også at der skal bygges så tæt på det naturområde der - som jeg har forstået det - er udlagt til beskyttelse af vores alles grundvand - der er jo intet der forhindre beboerne i den (måske) kommende bebyggelse i at bruge mindre hensigtsmæssige ukrudtsbekæmpelsesmidler - og så er øvelsen med inddrage landbrugsområder for at beskytte vores grundvand jo lige meget.
