Spring til hovedindhold

Dårlig ide

Fra "Roskilde - den dynamiske bymidte"

Gå til projektet

Det ville være langt bedre med bedre p-muligheder der åbner muligheden for at folk kan handle ind i de butikker der lige nu kæmper for at overleve.

Vi skal kæmpe for at få bylivet tilbage og ikke skubbe det hele ud på ros torv

Kommentarer

Del

Sendt af

Nuværende status

foreslået

Emner

Byens liv