Dårlig ide
Fra "Roskilde - den dynamiske bymidte"
Gå til projektet
Det ville være langt bedre med bedre p-muligheder der åbner muligheden for at folk kan handle ind i de butikker der lige nu kæmper for at overleve.
Vi skal kæmpe for at få bylivet tilbage og ikke skubbe det hele ud på ros torv
Kommentarer
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
Emner
Byens liv
