Bymidten skal IKKE være bilfri!
Fra "Roskilde - den dynamiske bymidte"
Gå til projektet
Jeg mener ikke det vil gavne Roskildes handlende og eller butiklivet, hvis bilerne sendes ud af byen. Nuværende beboere i bymidten, de handikappede og handlende vil være dem der taber. Jeg har svært ved at se gevinsten for Roskilde? I forvejen er der mange der ikke længere handler i bymidten, netop fordi de ikke kan få p plads. Ingen ønsker at slæbe tunge og mange varer.
Lad være med at ødelægge vores bymidte, tak
Kommentarer
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
Emner
Byens liv
Byens mobilitet
Byens forbindelser
