Spring til hovedindhold

Bymidten skal IKKE være bilfri!

Fra "Roskilde - den dynamiske bymidte"

Gå til projektet

Jeg mener ikke det vil gavne Roskildes handlende og eller butiklivet, hvis bilerne sendes ud af byen. Nuværende beboere i bymidten, de handikappede og handlende vil være dem der taber. Jeg har svært ved at se gevinsten for Roskilde? I forvejen er der mange der ikke længere handler i bymidten, netop fordi de ikke kan få p plads. Ingen ønsker at slæbe tunge og mange varer.

Lad være med at ødelægge vores bymidte, tak

Kommentarer

Del

Sendt af

Nuværende status

foreslået

Emner

Byens liv
Byens mobilitet
Byens forbindelser