Byggehøjde
Fra "Helhedsplan for Østervangscenteret"
Gå til projektet
Der er en generelt stærk bekymring omkring bygningernes højde. Det drejer sig meget omkring det visuelle udtryk for området og ikke mindst om indkig i folks have/huse.
Ville det være en idé at lave en visualisering. Eksempelvis udsigt fra bygningerne i 360°. Og måske hvordan det ser ud fra nabohuse og veje.
Kommentarer(2)
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Peter Knøster
Sendt af:Peter Knøster
for 4 år siden
Jeg er meget enig. Absolut maksimal byggehøjde skal fastsættes som for de øvrige etagebyggerier = max 4. Det vil være katastrofalt for beboerne i Blomsterkvarteret, at et højhus på 7. etager skal skygge for haverne i villakvarteret på N-siden. Samtidig vil der være indkik i haverne, hvilket igen vil gøre det vanskeligt at sælge en villa, hvor man fra et nabo højhus kan observere ned i nabohaverne.
Profil af Kim Laursen
Sendt af:Kim Laursen
for 4 år siden
Enig
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
