Spring til hovedindhold

Byens hus' uderum på torvet

Fra "Drøm i Byens hus"

Gå til projektet

Jeg drømmer om, i sommer månederne, at rykke noget af hyggen fra stuen ud på torvet. Måske nogle borde og stole, lidt blomster... havespil og petangue :)

Kommentarer(1)

for at kommentere.
Seneste kommentarer er indlæst.
Hej Camille, Tak for at dele din drøm. Det lyder som en dejlig sommer! Har du nogle bud på, hvad der skal til for at det kan ske? Jeg er sikker på der er andre, der drømmer om det samme. vh, Emma /Byens hus
  • ingen likes
Antal likes i alt: 2, total dislikes: 0
. Log ind for at stemme.

Del

Sendt af

Nuværende status

foreslået

Emner

Kultur, idræt og arrangementer