Byens hus' uderum på torvet
Fra "Drøm i Byens hus"
Gå til projektet
Jeg drømmer om, i sommer månederne, at rykke noget af hyggen fra stuen ud på torvet. Måske nogle borde og stole, lidt blomster... havespil og petangue :)
Kommentarer(1)
for at kommentere.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Byens hus Roskilde
Sendt af:Byens hus Roskilde
for 2 år siden
Hej Camille, Tak for at dele din drøm. Det lyder som en dejlig sommer! Har du nogle bud på, hvad der skal til for at det kan ske? Jeg er sikker på der er andre, der drømmer om det samme.
vh,
Emma /Byens hus
Antal likes i alt: 2, total dislikes: 0
. Log ind for at stemme.
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
Emner
Kultur, idræt og arrangementer
