Vil I være med?
Fra "Bofællesskab i Slottet på Sankt Hans"
Gå til projektet
Bæredygtigt bofællesskab
Vi vil rigtig gerne være med til at skabe det nye liv i Slottet. Vi vil sammen med jer andre skabe et bæredygtigt fællesskab og hjem for alle 20-24 husstande, hvor respekt for kulturarven, byggetraditionen og mest af alt det bæredygtige byggeri og liv vejer tungt.
Vi har allerede taget kontakt til advokat Helena Reumert Gjerding, som har speciale i denne typer selvgroede bofællesskaber og er klar til at arbejde for at skabe en ambitiøs andelsforening, der sætter en retning for en tidssvarende måde at leve sammen på.
Vi vil rigtig gerne i kontakt med alle jer, for hurtigst muligt at få afstemt idéer, ønsker og drømme.
Vi er Thomas på 40 og Mie 42 og sammen har vi to drenge på 6 og 9. Vi på nuværende tidspunkt også i et andelsfællesskab, hvor Mie også har været bestyrelsesformand.
Vi glæder os til at se jer torsdag :-)
Ps. Hvis nogen har lyst til at tale allerede torsdag, så kan Mie fanges på 4030 0869
