Spring til hovedindhold

Aktivitet i Slottet?

Fra "Bofællesskab i Slottet på Sankt Hans"

Gå til projektet

I går aftes, torsdag d 28/11 v. 17.30-tiden var der lys i mange af vinduerne i hovedbygningen på Slottet . Og i ihvertfald nogle længe-vinduer. Mon det betyder at der foregår et eller andet?

Er der nogen der ved om der overhovedet er fremdrift i bofællesskabsplanerne i Slottet?

Kommentarer

for at kommentere.

Del

Sendt af

Nuværende status

foreslået

Emner

Boliger
Udvikling af lokale fællesskaber