Aktivitet i Slottet?
Fra "Bofællesskab i Slottet på Sankt Hans"
Gå til projektet
I går aftes, torsdag d 28/11 v. 17.30-tiden var der lys i mange af vinduerne i hovedbygningen på Slottet . Og i ihvertfald nogle længe-vinduer. Mon det betyder at der foregår et eller andet?
Er der nogen der ved om der overhovedet er fremdrift i bofællesskabsplanerne i Slottet?
Kommentarer
for at kommentere.
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
Emner
Boliger
Udvikling af lokale fællesskaber
